poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pielęgnacja- plan na styczeń 2014

W nowym roku postanowiłam robić plany pielęgnacyjne. Planowanie pielęgnacji pozwoli mi na dopracowanie moich rytuałów urodowych i zużyciu piętrzących się kosmetyków.

Za każdym razem jak zaczynam używać jakiegoś kosmetyku, za chwilę pojawia się ciekawostka, którą MUSZĘ! ale to MUSZĘ wypróbować! W rezultacie mamiona opiniami, reklamami, czystą, niczym niezmąconą ciekawością zostawiam to co działało lub działać by mogło jeszcze po 2- 3 użyciach na rzecz nieznanej fatamorgany. W rezultacie zapominam o działających rytuałach albo zapisuję je gdzieś na skrawkach papieru, który magicznym sposobem znika, chowa się złośliwie!





Prowadzi to też do kolejnego problemu, mnóstwa otwartych butelek, buteleczek, słoików i im podobnych. Co jest kłopotliwe przecież! bo data ważności, bo kasa wydana, bo z półki aż się usypuje. ehhh szkoda gadać.

* wspominałam ostatnio, że z organizacją się nie lubimy? staramy się, ale daleka droga jeszcze przed nami!



Plan pielęgnacyjny- styczeń 2014

Włosy- Khadi robi wielki come back! Od dłuższego czasu zaniedbuję swoje kudełki, a pierwszym krokiem do poprawienia ich kondycji.Stosowany co drugie mycie powinien dobrze się spisywać.

Twarz- kwasimy się mieszanką migdałowo-jabłkową dla ładnej i gładkiej buźki. Mam za sobą już kilka serii zabiegów kwasem migdałowym i zawsze jestem zadowolona z efektów. Czas najwyższy powtórzyć.
Paznokcie Nail Tek, który czeka już zbyt długo na półce, pomoże mi wzmocnić pazurki. 
Kosmetyki takie jak: balsamy, kremy do rąk,olejki będą zużywane jeden na raz i po osiągnięciu denka, wyrzucane z satysfakcją!
 

11 komentarzy:

  1. tez mam plan :) zwie sie 'skakanka' :D zobaczymy ile bede miala wytrwalosci w tym co postanowilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm skakanka i aktywność fizyczna..... to dla mnie dużo trudniejsze wyzwanie niż systematyczna pielęgnacja. Życzę Ci dużo wytrwałości.

      Usuń
  2. Powodzenia i wytrwałości w stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog i ciekawy wpis <333 Będę wpadać częściej :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk:
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze Khadi, moim ulubieńcem jest natomiast olej arganowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym musiała sobie stworzyć taki plan pielęgnacyjny na marzec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy po khadi włosy rosną szybciej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza miesięczna kuracja przyniosła spektakularne jak na moje włosy, efekty w przyroście. Jednak to bardzo indywidualny efekt. Za kilka dni relacja z miesięcznego olejowania włosów Khadi.

      Usuń