niedziela, 17 listopada 2013

skarby kuchnnej szafki- 2w1 maseczka/ peeling migdałowo-miodowy




Dziś przedstawiam 2 w 1, bo przecież wszyscy lubimy wielofunkcyjność!, maseczkę i delikatny peeling migdałowo-miodowy. 




Do wykonania potrzebujemy:
  • 1-2 łyżeczki mielonych migdałów- ja swoje kupiłam już zmielone, ale spokojnie można zmielić migdały samodzielnie w domu
  • 1 łyżeczkę miodu
  • odrobinę wody*- dla uzyskania odpowiedniej konsystencji
* maseczkę spokojnie można rozrobić mlekiem, jeśli chcemy wzmóc jej właściwości

Nałóż mieszkankę na wcześniej oczyszczoną skórę i pozwól jej działać przez ok 10 min. Aby wykorzystać mieszankę jako peeling wystarczy wykonać kolisty masaż, migdały delikatnie zetrą martwy naskórek. Spłucz letnią wodą. 

Z trudem powstrzymałam się przed zjedzeniem* mieszanki;) Pachnie obłędnie.
Po zabiegu skóra jest gładka i odżywiona. Miód świetnie nawilża i oczyszcza, a migdały służą za substancję ścierającą.



A wy używacie zawartości kuchennych szafek w pielęgnacji?



* oczywiście, że spróbowałam mikstury, jak mogłabym się powstrzymać?... smakuje tak samo jak pachnie x)

6 komentarzy:

  1. Ja zrobię podwójną porcję- jedną na twarz a drugą dla podniebienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) Zaraz wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Często korzystam z dobrodziejstw domowych maseczek i peelingów:) Niektóre z nich są niezastąpione. Żaden drogeryjny kosmetyk im nie dorównuje;)

    Ta maseczka wygląda interesująco, ale zastąpię miód olejem ze słodkich migdałów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym tą maseczkę :D

    Czekam na efekty i opis węglowej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Dodaję do ulubionych i zapraszam do siebie: http://sztukabyciakobieta.blogspot.com/

    Ja oczywiście używam produktów z mojej kuchennej szafki do celów urodowych :)
    Uwielbiam zwłaszcza robić peeling kawowy, po nim skóra jest super gładka i co ważne jest pomocnikiem w walce z cellulitem :)

    Pozdrawiam
    Magiczne Słowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznym leniuchem, bo wygodniej mi zrobić gotowy peeling niż zrobić samemu;/
    A przecież naturalniejszego nie ma;)

    Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń