czwartek, 26 września 2013

rzęsy na "sterydach"- 60 dni z Xlash


Dziś będzie o efektach po 60 dniach z Xlash. Post miał się pojawić w ubiegłym tygodniu, bo właściwie wtedy stuknęło mi 60 z rzeczoną odżywką. Wpis pojawia się dziś, ale zdjęcia zostały zrobione w piątek 20.09, czyli dokładnie po 60 dniach po rozpoczęciu kuracji.


O stosowaniu odżywki Xlash pisałam wczesniej tutaj . Moja miłość do tej odżywki rośnie z dnia na dzień. Będą same OCHY i ACHY :)

  • rzęsy stały się dłuższe- rzęsa, którą znalazłam na policzku miała ponad 1cm! Dodatkowo na długości zyskały okazy w zewnętrznych kącikach- tworzą cudowny efekt cat eye :D
  • zyskały głębszą barwę- wiecie jak po latach używania maskary rzęsy lekko blakną? a może tylko ja tak mam, ale ich czerń jest czarniejsza- mówiąc dosłownie ;) 
  • znacie efekt białych końcówek rzęs?- zaobserwowałam jego całkowity zanik :)
  • są zdecydowanie bardziej podkręcone
  • zyskują na gęstości- nawet widać nowe dopiero co wyrastające okazy
  • efektów ubocznych w postaci swędzenia, podrażnienia, itp zdecydowany brak


przed



po 30 dniach


 po 60 dniach


Jestem zachwycona z efektów:) Następny update za ok 30 dni.

A Wy co myślicie?

3 komentarze:

  1. wow!:) Świetny efekt!!!:) Ja w nagrodę za cierpienia związane z wykluczeniem z życia przez ten ************** egzamin postanowiłam zafundować sobie w końcu Revitalash i liczę na równie spektakularne efekty:) Oczywiście w życiu bym tego nie zrobiła, gdyby nie to że udało mi się ją załatwić w świetnej cenie! Twoje zdjęcia przekonały mnie o tym, że warto inwestować w rzęsy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica ogromna! Ciekawe jak będą się zachowywały po odstawieniu odżywki, bo podobno mogą wypadać.

    OdpowiedzUsuń