wtorek, 27 sierpnia 2013

Khadi olejek przyspieszający porost włosów- 14 dni później

O oleju Khadi pisałam kilka dni temu tutaj, doskonale zdaję sobie sprawę, że stosowanie produktu przez 14 dni nie upoważnia mnie do wystawianiu mu recenzji. Stąd spieszę ze sprostowaniem: dzisiejszy post to innego jak pierwsze wrażenie. Obserwacje wciąż trwają!

Stosowanie: olej stosowałam przed każdym myciem, tzn do tej pory 6 razy. Przeważnie zostawiałam go na ok 2 godziny, raz zdarzyło mi się na całą noc. Nie zauważyłam, żeby dłuższe pozostawienie go na kudełkach dawało lepsze/gorsze rezultaty.


Zapach: ciężki zapach z wyraźną nutą pieprzu, zdecydowanie do zniesienia

Czym zmywam:  Radical jest dobry na wszystko, zdecydowanie sprawdza się przy zmywaniu Khadiego :) Jednak chciałam spróbować czegoś lżejszego. Dobrze radzi sobie Łopian Większy z Green Pharmacy, ale przy pomocy Babydream fur Mama. Pierwsze mycie Łopianem, drugie Babydream, które zostawiam na włosach na czas porównywalny do czasu mycia zębów ;)

Wypadanie włosów: Od razu chciałam zaznaczyć, że nie mam problemu z  wypadaniem włosów, poradziłam sobie z tym za pomocą Sesy ( recenzja wciąż w fazie produkcji). Khadi nie spowodował u mnie wzmożonego wypadania. Fakt, podczas masażu skóry głowy, kudełki wypadają trochę intensywniej, ale uważam to za normalne.


Przyrost obrazują fotki poniżej. Zdjęcie :przed" zrobione w słabym świetle, przepraszam.( Jestem początkująca ;)
Odrost przed kuracją miał ok 9mm, po 14 dniach 17mm. Daje mi to przyrost 8mm w 14 dni!!!

W przypadku moich włosów to sukces!!!!!





Opakowanie: plastikowa butelka, wygodna w użyciu 

Dostępność: http://www.helfy.pl/
                                http://naturbox.pl/

Podsumowanie: Moje włosy pokochały olej Khadi. Zauważyłam zwiększony przyrost, który mam nadzieję dopiero się rozkręca :)))
Kurację będę kontynuować- przez kolejne 14dni przed każdym myciem.
Tym razem pomiar przyrostu będzie łatwiejszy bo włosy są "świeżo malowane" ;)

A jak wasze wrażenia?

9 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad jego zakupem przy okazji zakupów na helhy.pl ale akurat wtedy był niedostępny:(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://sensesangel.blogspot.com/

    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że teraz jest dostępny. Chociaż ja kupowałam w sklepie stacjonarnym. Nadal planujesz zakup?

      pzdr

      Usuń
  2. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że masz taki przyrost po tym olejku. Mi po każdym użyciu wypada połowa włosów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej. pisałaś, żeby podgrzewać olej. to nie pomaga? btw, masz piękne włosy :)

      Usuń
  3. Jejku, gdyby on u mnie zdziałał takie cuda! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałaś czy na razie się przymierzasz? ;)

      Usuń
  4. U mnie olejek nie przyspieszył porostu. Po 3 tygodniach stosowania i 1.5 miesiąca od poprzedniego farbowania mój odrost miał 2 cm - czyli tyle, a nawet mniej niż zawsze (choć to, że mniej to akurat nie wina olejku, tylko aktualnego stylu życia). Siostra co prawda nakładając mi farbę powiedziała, że mam w różnych miejscach bardzo dużą różnicę w długości odrostów, które w niektórych miejscach miały nawet prawie 4 cm, ale to też jest u mnie raczej normalnie, więc nie wiem, czy mogę zaryzykować twierdzenie, że tam gdzie nim dotarłam tam rosły szybciej, a gdzie nie -normalnie.
    Przed stosowaniem olejku miałam lekko przesuszoną skórę po lecie i słońcu, w czasie jego wcierania zniknęło to, ale znów - to może być wynikiem tego, że lato się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakei efekty po nasteonych 14stu dniach?

    OdpowiedzUsuń