czwartek, 20 czerwca 2013

zwlekanie a wartość dodana

Jakiś czas temu poznałam nowe angielskie słowo procrastination- zwlekanie. 
Ładne....całkiem zaawansowane.....mądre. 

Potem natknęłam się na intrygującą stronę TED. Strona jest cyfrowym zapisem konferencji, łączących ze sobą ludzi o różnych zainteresowaniach, pomysłach i zawodach. Myśliciele, filozofowie, przedsiębiorcy, naukowcy i inni mądrzy tego świata mają ok. 20 min. na wygłoszenie mowy, na wybrany przez siebie temat. Najlepsze wystąpienia, które mają na celu przekazanie nowych pomysłów, wizji, rozwiązań, opinii, są dostępne na stronie za darmo.


Ale nie znalazłam czasu na dokładne zbadanie strony. Byłam zbyt zajęta, a może....odłożyłam to na później?
Dziś po raz kolejny natknęłam się  na ową stronę..... i już miałam zrezygnować z wysiłku intelektualnego, kiedy moją uwagę przykuł cytat: 

Meg Jay

Mimo, iż nie jestem tłumaczem, pokuszę się o nieprofesjonalne tłumaczenie:

"Zapomnij o kryzysie osobowości i stwórz fundament dla osobowości.... Zrób coś, co będzie wartością dodaną do tego kim jesteś. Zrób coś, co jest inwestycją w to, kim możesz być w przyszłości."


 Polecam wystąpienie Meg Jay, dało mi do myślenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz