niedziela, 24 lutego 2013

nie róbcie tego w domu!

Wszystkie wiemy, że wygląd naszych włosów jest waży. To dlatego masujemy skalp, olejujemy włosy, zakładamy czepki, przez co wyglądamy dziwnie, podczas gdy nawilżamy, odżywiamy, pielęgnujemy kudełki.

A wszystko to by były piękne.

Następnym krokiem jest stylizacja!

Proszę nie róbcie tego w domu ! 






Szalenie współczuję dziewczynie! Chociaż mam wrażenie, sądząc po jej minie, że to fake. Sama zapewne zalałabym się łzami! I nie powiem co jeszcze!


Będą w temacie, pochwalę się swoim nowym zakupem. Co prawda po obejrzeniu powyższego filmu miałam chwilę zwątpienia.... Ale co tam!  ;))))



zdjęcie pożyczone z aukcji ebay ( przypadkowej)

Od dawna marzyłam o nabyciu tej lokówki :) Efekt na moich włosach pokaże wam na dniach... o ile oczywiście nie spotka mnie to samo co to biedne dziewczątko ;)

odpukać w niemalowane!!!



Cała sytuacja nasunęła mi myśl, że warto zainwestować w porządny środek chroniący włosy przed ciepłem. 

Macie jakieś ulubione?



pzdr,

Marta


2 komentarze:

  1. heheh widziałam ten filmik i też mnie trochę przeraził, ponieważ ja oczywiście też od czasu do czasu grzeszę i smażę swoje włosy;)
    Ja postawiłam jednak na grubszą lokówkę, ponieważ nie chciałam klasycznych loków, tylko bardziej naturalne fale.
    Lokówka jest zdecydowanie z dolnej półki, ale efekt dokładnie taki jak się spodziewałam!
    Biorąc pod uwagę to, że używam jej raz na kilka tygodnie, myślę że nie powinna mnie spotkać przygoda jak na załączonym filmiku!
    Póki co nie zainwestowałam w żaden kosmetyk, bo do tej pory nie używałam ani prostownicy ani lokówki. Kupując po prostu piankę do włosów, wybrałam taką, która ma (niby) również chronić przed negatywnymi skutkami wysokiej temperatury. Po tym filmiku przemyślę to chyba jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już ten filmik, masakra...

    Zapraszam na konkurs, do wygrania kosmetyki Mariza: wizazmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń